.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
90درصد تخلفات شهرداري‌هاي استان،اعمال نفوذ متمكنين
مديركل اطلاعات استان مازندران اعلام كرد: 14 نفر از گردونه پذيرش سمت شهرداري در شهرهاي استان خارج شدند.از اين تعداد 7 نفر از طريق بررسي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل اطلاعات و استانداري ، رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و 7 نفر ديگر نيز كساني بودند كه با مشورت‌هاي چند ساعته قانع‌شان...
90درصد تخلفات شهرداري‌هاي استان،اعمال نفوذ متمكنين

مديركل اطلاعات استان مازندران اعلام كرد: 14 نفر از گردونه پذيرش سمت شهرداري در شهرهاي استان خارج شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازايسنا،حجت‌الاسلام محمد حكيم افزود: از اين تعداد هفت نفر در ماه گذشته از طريق بررسي‌هاي انجام شده از سوي اداره كل اطلاعات و استانداري مازندران، رأي عدم صلاحيت دريافت كردند و هفت نفر ديگر نيز كساني بودند كه با گفت‌وگوها و مشورت‌هاي چند ساعته قانع‌شان كرديم كه شهردار نشوند بهتر است. چون هم به صلاح خودشان بود هم به صلاح مردم!

حكيم، علت عدم صلاحيت هفت نامزد شهرداري در مازندران را، فعاليت غيرقانوني در حوزه صدور پروانه‌هاي خلاف مقررات و قانون، تغيير غيرمجاز كاربري زمين‌ها و عدم نظارت بر ساخت‌وسازهاي شهري عنوان كرد.

وي همچنين بخشي از تخلفات در حوزه شهري را آشنا نبودن شهرداران با مقررات و قوانين شهري بيان كرد.

حكيم خاطرنشان كرد: شأن شهردار بايد خدمت‌رساني به مردم باشد و اين اولويت را بايد به عنوان بالاترين شأن مقام و پست كاري خود قرار دهد.

وي افزود: شناسايي گلوگاه‌هاي فساد در شهرداري‌ها بايد توسط شهرداران تحت مديريت قرار گيرد و حوزه صدور پروانه‌هاي ساخت‌وساز و امور اداري و مالي بايد توسط كارشناساني كه داراي چشم‌هاي امين هستند، كنترل شود.

به گزارش ايسنا، مديركل اطلاعات استان مازندران با بيان اينكه 90 درصد تخلفات انجام شده در شهرداري‌هاي استان در زد و بند و اعمال نفوذ متمكنين بوده است، گفت: درآمدزايي كه خارج از چارچوب قوانين شهري و شهرداري باشد، حرام و غيرمجاز است.

وي ادامه داد: شهرداري كه نتواند مشكلات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي پرسنل خود را حل كند و نظارت بر تعهدش نداشته باشد، چگونه مي‌تواند بر يك شهر چند هزار نفري و اقشار مختلف آن نظارت داشته باشد.

حكيم، مبلمان و آثار شهري ساري را ضعيف عنوان كرد و گفت: كوچه‌هاي شهر ساري عتيقه و نيازمند تلاش مسئولين امور شهري و شهرداري در جهت تغيير مبلمان و آثار شهري آن به عنوان مركز استان است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.